چرا باید از پروتز مو استفاده کنیم؟

امروزه بحث زیبایی میان تمام افراد اهمیت بالایی پیدا کرده است. چرا که ظاهر افراد تاثیرات بسیار زیادی در موارد مختلف دارد. شاید اغراق‌آمیز نباشد اگر بگوییم که ظاهر هر فردی حتی در روحیه او هم تاثیر می‌گذارد. چرا که شما با نگاه کردن خودتان در آینه می‌‌توانید حس متفاوتی داشته باشید. هر چقدر که ظاهرتان شبیه به چیزی که مدنظرتان هست باشد، به همان اندازه شادتر خواهید شد. یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در ظاهر هر فردی، موهای او است. به جرات می‌توان گفت که بحث مو در آقایان حتی ظاهرشان را از لحاظ سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد.
بدین معنا که هر چقدر موهای یک فرد زودتر دچار ریزش شود، به همان اندازه سن همان فرد را هم بیشتر نشان خواهد داد. اگر یکی از تصاویر مربوط به پروتز مو را در وب‌سایت ما تماشا کنید، خودتان متوجه این موضوع خواهید شد. حالا که صحبت از پروتز مو شد، بهتر است بیشتر به این موضوع بپردازیم. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که به طور کلی پروتز مو چیست و از چه چیزی ساخته شده است؟‌ اکثر افراد این سوال را مطرح می‌کنند که دقیقا جنس پروتز مو از چیست؟ چرا که برای همه ما مهم است بدانیم دقیقا از چه جنس متریالی برای زیبایی موهای سرمان استفاده خواهیم کرد. به همین دلیل، در ادامه مطلب به طور کلی به این موضوع اشاره خواهیم کرد تا در این باره اطلاعات جامع‌تری کسب کنید. پس با ما همراه باشید.
پروتز مو چیست؟
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برخی افراد معروف و مشهور چگونه در عرض مدت زمان کوتاه، موهای کم‌پشت‌شان، تبدیل به زیباترین و پرپشت‌ترین مو شده است؟ قطعا اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد، بحث کاشت مو است. اما واقعیت این است که کاشت مو هرگز قدرت تبدیل کم‌پشت‌ترین موها را به موهای پرپشت ندارد. شاید روش کاشت مو بتواند برای کسانی که بانک موی قوی داشته و فقط بخش کوچکی از موهایشان دچار ریزش شده به خوبی جواب بدهد، اما برای افراد طاس و یا کسانی که دچار ریزش شدید مو شده‌اند، هرگز موثر نخواهد بود.
در چنین شرایطی، باید حتما از روش پروتز مو استفاده کرد. اما پروتز مو چیست و چگونه می‌تواند به افراد طاس و یا کسانی که دچار ریزش شدید مو شده‌اند کمک کند؟‌ در واقع پروتز به یک قالب موی آماده گفته می‌شود که در رنگ‌های بسیار مختلف طراحی شده است. یعنی فرقی ندارد، رنگ موهای فرد سفید، جو گندمی، مشکی و… باشد. تحت هر شرایطی، می‌توان رنگ پروتز شبیه به موهای فرد را پیدا کرد. سپس قسمت طاس و یا کم‌پشت فرد به خوبی اصلاح شده و قالب مورد نظرمان، توسط افراد کاملا ماهر، روی سر قرار داده می‌شود. پروتز مو چسب‌های قوی و البته سبک و غیر آزاردهنده دارد که آن را به خوبی روی سر نگه می‌دارد. سپس بخش‌های اضافه پروتز اصلاح شده و موی سر به یک فرم واحد تبدیل می‌شود.
پروتز مو چه تفاوتی با کاشت مو دارد؟
در روش کاشت مو، از شیوه تهاجمی برای رشد موها استفاده می‌شود. برای این کار باید حتما یک پزشک متخصص شرایط فیزیکی و جسمانی فرد مراجعه‌کننده را بررسی کرده و آزمایش‌های مختلفی را برایش تجویز کند. سپس از روش تهاجمی برداشت موهای متعدد از بانک مو و قرار دادن آن‌ها به بخش‌های طاس و یا کم‌پشت استفاده می‌شود. معمولا روش کاشت مو در ابتدا با خون‌ریزی‌ها موضعی و دردهای نسبتا کم همراه خواهد بود. از طرفی دیگر، فرد مراجعه کننده باید در این فرایند بسیار صبور بوده و موارد متعددی را جهت مراقبت ویژه از موهای سرش، رعایت کند. این در حالی است که در روش پروتز مو، چنین مشکلات و دردسرهایی وجود ندارد.
در روش پروتز مو، هرگز از شیوه‌های تهاجمی استفاده نمی‌شود. همچنین نیازی به هزینه‌های درمان، دارو، ویزیت پزشک متخصص و… وجود نخواهد داشت. چرا که پروتز مو توسط یک فرد ماهر و دوره‌دیده انجام شده و دردسرهای بسیار کمی دارد. البته بحث پروتز مو هم کار کاملا تخصصی بوده و نیاز به یک فرد ماهر خواهد داشت. برای مثال، در سالن زیبایی گرند، رنگ موی فرد، فرم سر، نقاط کم‌پشت مو… همگی به طور دقیق بررسی می‌شود. سپس به طور دقیق نقاط روی سر اندازه‌گیری شده تا قالب پروتز به شکل صحیح روی سر قرار بگیرد. پس از انتخاب قالب صحیح و مطابق با رنگ موی فرد، پروتز مو روی سر چسبانده شده و اصلاح نهایی انجام می‌شود و این فرایند اتمام می‌یابد.
آیا پروتز مو ظاهری غیرطبیعی دارد؟
یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های افراد این است که مبادا پروتز موی سر ظاهری نظیر کلاه‌گیس داشته باشد. یعنی حتی از فاصله دور هم هر فردی بتواند تشخیص بدهد که این مو طبیعی نیست. در صورتی که این موضوع در روش پروتز مو کاملا برعکس بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان متوجه غیرطبیعی بودن موی فرد شد. در اینجا باید بگوییم که دو روش پروتز مو و کلاه‌گیس سیستم‌های کاملا متفاوتی هستند و هرگز نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. امروزه کمتر کسی برای زیبایی موهایش از کلاه‌گیس استفاده می‌کند. چرا که بود و نبود برخی کلاه‌گیس‌ها هیچ تفاوتی از لحاظ ظاهری برای فرد نخواهد کرد. اما این در حالی است که وجود پروتز مو، ظاهر فردا به طور کلی تغییر خواهد داد.
بسیاری از افراد معروف و مشهور برای ترمیم طاسی موهای سرشان، از روش پروتز مو استفاده کرده‌اند. چرا که در این روش، هرگز ظاهر موهای فرد غیرعادی دیده نمی‌شود. ترمیم موهای طاس و یا کم‌پشت به روش پروتز، حتی موثرتر از روش کاشت مو است. چرا که در کاشت مو، اگر فرد بانک موی قوی نداشته و یا دچار طاسی باشد، همیشه بحث کاشته شدن موهایش عیان خواهد شد. این در حالی است که در روش پروتز مو، کسی که فرد را از قبل نشناسد و در مورد کم‌پشت بودن موهایش چیزی نداند، به هیچ عنوان قادر به تشخیص پروتز بودن موهایش نخواهد شد. این موضوع بیشتر به خاطر پرپشت و طبیعی بودن شیوه پروتز مو است.
چرا پروتز مو تفاوتی با موهای طبیعی ندارد؟
یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید این است که چرا روش پروتز مو تا این اندازه طبیعی به نظر می‌رسد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که پروتز مو از موهای کاملا طبیعی افراد درست شده است. یعنی کمپانی‌هایی در دنیا وجود دارند که با افراد متعدد قراردادهای طولانی‌مدت می‌بندند. این افراد کسانی هستند که موهای بسیار پرپشتی داشته و با هماهنگی کارفرمایانشان موهایشان را بلند می‌کند. پس از مدت زمان مشخص این افراد موهایشان را تحت نظر افراد کاملا متخصص تراشیده و به اصطلاح، آن را به کمپانی که طرف قراردادشان هستند، می‌فروشند.
لازم به ذکر است که این موها کاملا بهداشتی بوده و از فیلترهای بسیار متعددی رد می‌شود. چرا که این کمپانی‌ها سطح کیفی موها را چک کرده و آن را از لحاظ کنترل کیفی بررسی می‌کنند. سپس موهای طبیعی برداشت شده توسط افراد متعدد، روی قالب‌های مختلف قرار داده می‌شود. قالب‌هایی که زیرشان چسب‌های نازک اما بسیار قوی وجود دارد. همان‌طور که گفتیم، این چسب‌ها هرگز افراد را اذیت نکرده و قابل کنده شدن هستند. اما قدرت چسب‌ها به قدری زیاد است که حتی در بادی‌ترین هوا، از سرتان کنده نخواهد شد. حتی اگر داخل استخر هم شیرجه بزنید، باز هم مشکلی برای پروتز موهایتان پیش نخواهد آمد. چرا که پروتز مو کاملا قابل شست‌وشو بوده و فرقی چندانی با موهای فرد نخواهد داشت.
پروتز مو به درد چه کسانی می‌خورد؟
همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، برخی افراد از طاسی مو و یا ریزش موی شدید رنج می‌برند. شاید بتوان بحث ریزش اندک مو را با برخی روش‌های درمانی پزشکی انجام داد، اما در حال حاضر هیچ روش پزشکی برای درمان طاسی و پرپشت کردن آن وجود ندارد. حتی کاشت مو هم نمی‌تواند مشکل طاسی را به طور صد در صد رفع کند. چرا که کاشت مو فقط یک پوشش موهای نازک و باریکی بوده که می‌تواند فقط فرد مورد نظر را طاس نشان ندهد. اما این در حالی است که پروتز مو نه تنها می‌تواند به عنوان بهترین پوشش عمل کند، بلکه ظاهر موهای فرد به بهترین شکل ممکن پرپشت نشان خواهد داد.
مطلب بعدی که در روش پروتز مو بسیار مهم است، بحث زمان بوده که اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات ممکن است بحث کم‌پشت بودن موهای فرد کم بوده و حتی با کاشت مو هم رفع گردد اما زمان کمی برای ترمیم موهایش داشته باشد. یعنی مردی را تصور کنید که قرار است تا چند ماه دیگر ازدواج کند. بدون شکل زمان برای چنین فردی، حکم طلا را دارد. چرا که بحث رشد مو توسط روش کاشت موی سر، 1 تا 2 سال طول خواهد کشید. جالب است بدانید که حتی جای زخم‌های سر در روش کاشت مو هم نیاز به مدت زمان طولانی خواهد داشت. اما در روش پروتز مو، می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن هم به نتیجه رسید.
ارائه بهترین خدمات زیبایی در سال زیبایی گرند
سالن زیبایی گرند با بیش از 24 سال تجربه در زمینه زیبایی، آمادگی ارائه تخصصی‌ترین خدمات را به تمام مشتریان دارد. یعنی از گریم تخصصی داماد گرفته تا پروتز مو، ترمیم پروتز، اصطلاح و زیبایی و… همگی در سالن زیبایی گرند انجام می‌شود. ناگفته نماند که تمامی این موارد تحت نظارت استاد شاپور بزرگ، هنرمند مطرح و گریمور برتر سینما و تلویزیون انجام می‌گردد.

تماس درواتساپ